Wednesday, September 20, 2006

Φθινόπωρο ήρθε πάλι...

Φθινοπωρο και παλι ... Αν και ειναι η αγαπημενη μου εποχη δεν ξερω φετος δεν με βρηκε στις καλες μου μαλλον.. Ισως και να φταινε άλλα ,οπως εδω και δυο χρονια λογο υποχρεωσεων οικογενειακων-επαγγελματικων δεν ειχα χρονο να λυψω...ειλικρινα εχω τοσο αναγκη λιγες μερες διακοπων...Περασαν τοσα πολλα μεσα σε αυτα τα δυο χρονια που ισως καποια αλλη να τα ειχε ζησει μεσα σε χρονια ή να μην τα ειχε ζησει καν... Ειναι οντως πολλα...με κουρασαν...δεν ξερω αν μπορω να κανω κατι νεο απο την αρχη ξανα .... Σκεψεις πολλες ανακατες στροβιλιζουν στο μυαλο μου και εγω σαν μαριονετα προσπαθω να τα βαλω σε μια ταξη...ομως ειναι πολλα τοσα πολλα.....

Labels:

 
posted by zoufitsa at 9/20/2006 02:25:00 PM, |

2 Comments:

Και θα ρθουν κι άλλα
και θα περάσουν κι εκείνα
για να έρθουν πάλι άλλα...
Ωραίο κουράγιο σου δίνω ε;
Έτσι είναι όμως....
Καλημέρα
Εσυ καλα τα λες καρδια μου εμεις τι κανουμε ειναι το θεμα...


Powered by eSnips.com