Thursday, October 05, 2006

Γιατί....!!!

Γιατι ενω ειχα αρχισει να το περνω αποφαση χτυπησες το τηλεφωνο....??? Γιατι δεν με αφησες ετσι απλα να θρηνυσω το χαμο σου...?? Να συνεχισω να ζω με τις ομορφες εικονες που μου χαρισες αυτες τις λιγες μας στιγμες... Δεν ξερω αλλα παντα θα εισαι κομματι δικο μου,κομματι που δεν μπορω να αποκοψω απο το ειναι μου... Πολλες φορες προσπαθησα να παρασυρω την σκεψη μου μακρια σου μα παντα λυγιζα και ο πρωταγωνιστης ησουν εσυ... Εσυ.....ο Αγγελος μου.....

Labels:

 
posted by zoufitsa at 10/05/2006 04:36:00 PM, |

2 Comments:

η Αλκιστης τραγουδάει:
'ο άγγελός μου, ο θάνατός μου'...

είναι πικρό οι άγγελοι,
να μας πονάνε έτσι...

υπομονή ζουφίτσα...

καληνύχτα...
Πάντα υπάρχει ενας Άγγελος είτε να μας κάνει ευτυχισμένους είτε να μας κάνει να μελαγχολούμε....


Powered by eSnips.com