Tuesday, October 10, 2006

Mια νεα αρχη...

Βαρεθηκα να ειμαι στα κατω μου χωρις ενδιαφερον για τον εαυτο μου.. Αρκετα τον παραμελησα...συνεχεια ενα πιονι για τους αλλους.. Οχι φθάνει πια..!! Νομιζω πως ειναι καιρος να αρχισω να ειμαι αυτη που ημουν και το χαμογελο να επιστρεψει στο προσωπο μου... Ισως υπαρχει αιτια αυτο ομως δεν με ενοχλει αντιθετα με κανει να νοιωθω ποιο ομορφα... καλη μου αρχη και ευχη μου να ριζωσει το χαμογελο ξανα στο προσωπο μου...

Labels:

 
posted by zoufitsa at 10/10/2006 12:16:00 PM, |

2 Comments:

είχα περάσει και 'γω μία τέτοια περίοδο...
όσο κι'αν υπάρχει λόγος σοβαρός για να είσαι έτσι,
δεν αξίζει τον κόπο να συνεχίζεις να είσαι έτσι...
καλά κάνεις και κοιτάς μπροστά και αναπτερώνεις το ηθικό σου...
εύχομαι, όλα να πάνε καλά και να ξαναβρείς εσένα...

καλησπέρα ζουφίτσα...
Να είσαι καλά Γιώργο σε ευχαριστώ πολυ..!!


Powered by eSnips.com