Wednesday, January 31, 2007

Καλημέρα ή....

Μερες ατελειωτες γεματες δακρυα και αναπαντητα γιατι... Δεν αντεχεται αλλο αυτη η πολιορκια ψυχης σε τελματωνει καποια στιγμη. Προσπαθεις να δωσεις τα παντα και στο τελος το μονο που εισπρατεις ειναι μισος και κακια... Προσπαθεις να βγεις απο το καβουκι σου με νεες ελπιδες και ορεξη για ονειρα και ερχεται κατι καποιος και στα ξεριζωνει απο τα βαθυ της ψυχης σου χωρις καν να τον εχεις ενοχλησει χωρις καν να τον εχεις πληγωσει...ΓΙΑΤΙ;;; Κατρακυλας πεφτεις χαμηλα και ομως παλι ορθωνεσαι και παλι ξανα απο την αρχη.. Αραγε ποσο αντεχετε αυτο..;;; Μονο η προσπαθεια στο τελος μενει... καλημερα...

Labels:

 
posted by zoufitsa at 1/31/2007 10:35:00 AM, |

8 Comments:

Κοριτσάκι μου γλυκό, μην στεναχωριέσαι, στο ξανάπα.
Το μίσος και η κακία πάντα θα υπάρχουν σε αυτήν την ζωή.
Εμείς πρέπει απλά να τα αποφεύγουμε και να μην τα αφήνουμε να δηλητηριάζουν και τις δικές μας ζωές...
Η ψυχούλα σου είναι τρυφερή, πονεμένη και γλυκιά και μην την κλειδώσεις πάλι στο συρτάρι...
Συνέχισε να μας την δείχνεις μέσα απο τα γραπτά σου, γιατί πιστεύω πως εκτός απο μένα, υπάρχουν κι άλλοι που την διαβάζουν και δεν θέλουν να σταματήσουν να την διαβάζουν...
Φιλάκια γλυκούλα μου και μην στεναχωριέσαι για μικρόψυχα πράγματα που δεν αξίζουν...
Καλημέρα

Τα δάκρυα είναι το ξεχείλισμα
του άδικου, άστα να κυλούν
στα μαγουλά σου

Την προσπάθεια αξίζει να την κάνεις
για την ζωή
Τις αξίζει

Καλό πρωινό
Καλημέρα

Καλό μήνα

αξίζει η προσπάθεια όμως

καλό πρωινό
Kαλό μας μήνα.
Αυτή είναι η ζωή.
Αρχή-μέση-τέλος-Αρχή.....
Aσημενια μου εισαι υπεροχη ψυχη και χαιρομαι πολυ που σε εχω γνωρισει...
Μην ανησυχεις δεν θα αφησω να με στεναχωρησει ποτε ξανα κατι παρομοιο...

Καλο βραδυ Φιλεναδα..

Ναυτακο μου εχεις δικιο...
καλο ξημερωμα καλε μου

ΣιγμαΤαφ παντα ηταν και θα ειναι ετσι...καλο μηνα...
  At 2/03/2007 10:39:00 AM Anonymous Anonymous said:
Η ζωή είναι ένα μίγμα με διάφορα συστατικά.Πόνο, πίκρα, μίσος, κακία, ελπίδα.Κράτα το τελευταίο για συντροφιά...
Aυτη η ζωη δεν αλλαζει γιατι δυστυχως ανθρωποι με την δικη σου ψυχουλα ειναι λιγοι...!Μην λυπασαι ομως...μην τη σπαταλας με δακρυα!Χαμογελα!:):):):*
Μιρκα μου Ευτυχως που εχει μεινει η Ελπιδα αλλιως....

Ανατολη μου με κανεις και κοκκινιζω..σε ευχαριστω γλυκεια μου.


Powered by eSnips.com