Tuesday, November 28, 2006

Σ'αγαπαω μανουλα....

καθε χρονο που πλησιαζουν τα χριστουγεννα εδω και τεσσερα χρονια.. (περασαν κιολας τεσσερα ολοκληρα χρονια...μου φαινεται σαν να ηταν χθες..) ολο και δεν θελω να ερθουν εκεινες οι μερες..!! Η αγαπημενη σου εποχη μανουλα οι μερες αυτες ηταν ιερες για εσενα,ετοιμασιες το σπιτι φωτισμενο με μυρωδιες απο τα γλυκισματα σου να μας μεθουν και το υπεροχο χαμογελο σου να κανει τα παντα να ειναι τελεια!! Μερες αγιες εχοντας παντα στην μεγαλη αγκαλια σου εμενα και τα αδελφια μου,τα εγγονακια σου...περιμενες πως και πως να παρουμε τις αδειες μας και να ερθουμε στην ζεστη αγκαλια σου... Εκεινες τις μερες επελεξες να φυγεις μακρια μας-μου και να πας να ξεκουραστεις... Ξερω γιατι επελεξες εκεινη την μερα,γιατι ηθελες ακομα και αν δεν υπηρχες εδω...στη ζωη εκεινες τις αγαπημενες σου μερες τα παιδια σου να συνεχισουν να ειναι αγκαλιασμενα στην αορατη πλεον αγκαλια σου... Εγω ομως ΜΙΣΩ!! αυτες τις μερες γιατι ΠΟΝΑΩ!! Ποναω να μην μπορω να σε νοιωσω να σε αγκαλιασω να χαρω το αρωμα σου να νοιωσω το ζεστο σου φιλι στο μαγουλο...το απαλο σου χαδι στο προσωπο μου την παντα γλυκεια σου κουβεντα... Προσπαθω εδω και τεσσερα χρονια να το ξεπερασω να το δεχτω μα ματαια μανουλα ειναι πολυ ποιο δυνατο απο μενα... Συγνωμη που δεν ειμαι τοσο δυνατη αλλα μου λυπεις αγαπημενη μου μου λυπεις πολυ... Σ'αγαπαω μανουλα....!!!

Labels:

 
posted by zoufitsa at 11/28/2006 05:12:00 PM, |

6 Comments:

είναι πόνος αγιάτρευτος...

να είσαι καλά να την θυμάσαι ζουφίτσα...

να είσαι καλά...

καληνύχτα...
  At 11/29/2006 02:09:00 AM Anonymous Anonymous said:
Καλημέρα

Από τα πιο σπουδαία στη Ζωή
είναι η Μάνα
Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει
τη Μάνα
Τέτοιες μέρες όλοι μας την Μάνα
περιμένουμε να μας φιλέψει
Είναι αναντικατάστατη η Μάνα

Καλό σου πρωινό
φιλια και αγάπη
"πήγα σ’αγνωστα νησιά
να βρω και να γνωρισω
το έπος της Οδύσσειας
μονάχος μου να ζήσω
μέσα σε άγνωστους άγνωστος
να εξερευνήσω σε χώρους ξένους
τα λόγια σου
πολλές φορές θυμήθηκα
όπου κι αν πάω
σαν την δική σου αγκαλιά μάνα
καμμιά δεν θα με πονέσει
γύρισα στην Αθήνα
μεσ’την δική σου αγκαλιά
μάνα μου να ξαποστάσω
κι όλα όσα πέρασα
με το γέλιο σου να ξεχάσω…"

να την θυμάσαι πάντα
ποτέ δεν θα ήθελε εκείνη
να μισείς!!!
πάντα θα σε βλέπει απο κάπου ψηλά
καλημέρα σου
Περασα και διαβασα ζουφιτσα...
Σε φιλω..Σου στελνω την καλημερα μου:*
  At 12/05/2006 01:18:00 AM Anonymous Anonymous said:
Καρδουλα μου...δεν μπορω να σου πω τιποτα...σπουδαζω στο εξωτερικο και κανω καιρο να δω τουσ δικους μου και ειμαι πραγματικα θλιμμενη για αυτο:( Ποσο μαλιστα εσυ:( Με συγκινησες παρα πολυ :'(

Να σαι καλα και να την θυμασαι παντα χαμογελαστη οπως ηταν στις γιορτες!

τα φιλια μου!!!!
Γιωργο μου ειναι και δεν περναει με τιποτα...
σε ευχαριστω καλε μου.

Ναυτακο μου ειναι και ζηλευω οσους εχουν την μανουλα τους...
Καλημερα καλε μου!

Μελομενε μου σε ευχαριστω για τα ομορφα λογακια που της αφιερωσες.
Προσπαθω καλε μου...
καλημερα..

Καντυ μου σε ευχαριστω καλη καλημερα κουκλιτσα μου .

Ανατολη μου γλυκεια ψυχουλα να εισαι παντα ευτυχισμενη και διπλα τους..
Σε ευχαριστω για τα ζεστα λογακια σου.Παντα ετσι την θυμαμαι και την σκεπτομαι....


Powered by eSnips.com