Tuesday, January 23, 2007

Πες ενα ψέμμα...Part one...

Εδώ και ποσο καιρό αναρωτιέμαι αν υπάρχει κανείς εκει εξω που να ειναι αληθινος.. ψεμματα ψεμματα ψεμματα.... Βαρεθηκα να ακουω για ανυπαρκτες αληθειες,για μεγαλες υποσχεσεις με φρου φρου και αρωματα..!!Ελεος ποια τελικα μερικοι ειναι ποιο γυναικουλες και απο τις γυναικουλες τις αυθεντικες...Τι νομιζουν πως θα κερδισουν στηριζοντας τα παντα σε πελαγη με ψεμματα;; Ενα ΤΙΠΟΤΑ αυτο θα κερδισουν.Πληγωνουν χωρις και καλα να το θελουν γγκκρρρρρρ μην πω καμια βαρια κουβεντα ειναι και περασμενη η ωρα δεν κανει ας ξημερωσουμε ομορφα... Καιρο ηθελα να τα πω να ξεσπασω γιατι με επνιγε μεσα μου και τελικα να που τα καταφερα τα ειπα και ξαλαφρωσα λιγακε βρε αδελφε.!! Ειχε και τα καλα της η ιωση μετα το τσακισμα που μου εκανε 4 μερες να ψηνομαι σαν το κερακι... Καθαρισε το μυαλο ο ιδρωτας του πυρετου μαλλον δεν εξηγειται αλλιως..(εδω γελαμε...) Στο θεμα μας, το ασχημο ειναι πως πλεον δυσκολα μπορω να εμπιστευθω καποιον/α δεν φταιω εγω χωρις να θελω να το παιξω αγια αλλα ειναι η πραγματικοτης... Δεν θελω ομως να παραδωσω τοσο ευκολα τα οπλα ποτε μου δεν αφησα καμια μαχη ετσι χωρις να δωσω τον καλυτερο μου εαυτο... Καλο ξημερωμα να εχουμε...

Labels:

 
posted by zoufitsa at 1/23/2007 02:31:00 AM, |

7 Comments:

Zoufitsa μου, καταρχήν ελπίζω να είσαι τελείως καλά πια απο αυτήν την ίωση που σε ταλαιπώρησε...
Με ποιόν ψεύτη τα έχεις καλό μου?
Αχ...δυστυχώς, το ψέμα έχει μπει για τα καλά μέσα στην ζωή μας...
Πολλοί είναι εκείνοι που δεν υπολογίζουν την ανθρώπινη ψυχή και πληγώνουν ασύστολα...
Τι τα θες όμως?
Δεν μπορούμε να τους καταλάβουμε απο την αρχή.
Οπως και να'χει, πιστεύω πως δεν πρέπει να χάνουμε την εμπιστοσύνη μας στους ανθρώπους, όσο κι αν μας πληγώνουν, γιατί μαζί με τα ξερά...καίγονται και τα χλωρά.
Φιλάκια γλυκιά μου!
το ψέμα βασιλεύει! δυστυχώς!!!
κι αν είσαι και φιλότιμος άστα να πάνε...
καλά κάνεις και ξεσπάς μην τα κρατάς μέσα σου,
καλημέρα σου
Καλησπερα Ασημενια μου ναι απο χθες ειμαι αρκετα καλυτερα σε ευχαριστω γλυκεια μου.
Οσο για τους ψευτες ειναι αρκετοι παντου γυρω μας...Συνηθισα ποια και το καλο ειναι πως εμαθα να τους ξεχωριζω.
Φιλια κουκλιτσα μου..!!

Καλημερα Μελομενε μου ετσι οπως τα λες ειναι δυστυχως..
  At 1/25/2007 12:09:00 PM Anonymous Anonymous said:
Καλημερα Ζουφιτσα μου...Η αληθεια ειναι δυσκολη και ποναει...Ειναι λογικο να προτιμαμε το ψεμα...Εκτος απο καποιους που εχουν "κοτσια" οι υπολοιποι ζουνε στην αυταπατη του ψεματος!Δυστυχως αλλα μεσα στο κοσμο οι πρωτοι μετριουνται ανετα...!
καλημερα Ανατολη μου
πολυ σωστα τα λες αλλα δεν το μπορω για αυτο προτιμω την αληθεια...οσο και αν ποναει..

Φιλια γλυκεια μου
  At 1/27/2007 02:00:00 AM Anonymous Anonymous said:
Καλημέρα

Βλέπεις το τίποτε είναι αξία
χωρίς τιμή, για αυτό όλοι αυτοί
προτιμούν το τίποτε.
Δεν λένε ψέματα απλά δεν λένε
την αλήθεια την φοβόνται την αλήθεια
και όχι τα ψέματα.

Να είσαι καλά και τότε μόνο όλα
θα είναι καλλίτερα

καλό πρωινό
Καλημερα Ναυτακο μου
ειμαι πολυ καλυτερα γιατι τα ειπα και εφυγε η μαυριλα απο μεσα μου...
Συνεχιζω με το κεφαλι ψηλα και την αληθεια διπλα μου...

Καλο σ/κ να εχεις καλε μου..


Powered by eSnips.com