Thursday, October 26, 2006

Αγγελέ μου...

Αγγελέ μου, αν κατέβεις προς την γή θέλω να έρθεις , να μιλήσουμε μαζί πειμένω, να μου δώσεις συμβουλή πως να γιάνω μια καρδιά που αιμοραγεί Αγγελέ μου, έχει αγιάτρευτη πληγή από θαύμα είναι ακόμα ζωντανή έχει τραύμα απ'αυτήν η λεπίδα η κοφτερή δηλητήριο είχε και έρωτα πολύ Αγγελέ μου, μία χάρη σου ζητώ στ'όνειρό μου, λύση στο αίνιγμα να βρώ την καρδιά μου, γιάτρεψέ την αν μπορείς μ'ένα δάκρυ, απ'τα βάθυ της ψυχής Κι αν την σώσεις θα σου τάξω προσευχή στο Θεό μου, να σου δώσει την ευχή για να γίνεις, των αγγέλων διοικητης κι ένα θρόνο στον παράδεισο να μπεις Αγγελέ μου... Αγγελέ μου... (Αφιερωμένο.....σε μια ψυχούλα...σε σένα...αγγελέ...μου...)

Labels:

 
posted by zoufitsa at 10/26/2006 09:25:00 PM, |

2 Comments:

πολύ όμορφο ζουφίτσα...
πολύ όμορφο...

καληνύχτα...
Καλημερα Γιωργο...
ολοι εχουμε τον "αγγελο" μας και θελουμε τα καλυτερα για αυτον/η..

καλο ξημερωμα..:)


Powered by eSnips.com