Saturday, October 28, 2006

''ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ''

Ο καιρος ειχε αρχισει να φορα για τα καλα τα χειμωνιατικα του και της αρεσε πολυ. Ποτε της δεν ειχε αγαπησει τοσο το καλοκαιρι οσο το χειμωνα και ιδιαιτερα το Φθινοπωρο. Της αρεσε να βλεπει την βροχη να την φλερταρει στο παραθυρι της και αυτη καθισμενη στην γωνιτσα της διπλα στο τζακι να αναπολει τις στιγμες που περασε μαζι του... Η αποσταση μεγαλη αναμεσα τους μα η συντροφια των κοινων τους εικονων και στιγμων μειωνε αυτη την τεραστια σε χιλιομετρα αποσταση τους.. Κλεινει τα ματια και νοιωθει τα χειλια του στα δικα της,το απαλο του χαδι την ζεστη και υπεροχη αγκαλια του...Το προσωπο της λαμπει απο ευτυχια..!! Περιμενει πως κ πως να βρεθει ξανα στην αγκαλια του...δεν ξεχνα τα λογια του απο την τελευταια τους συνομοιλια ''ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ''....!!! Μονο μια ; Ηθελε να μοιραστει ολες τις νυχτες της υπολοιπης ζωης της μαζι του ...μα δεν μπορουσε...ισως να τα καταφερει ...το αξιζει... Το αξιζουν και οι δυο τους ... Αραγε αντεχουν αυτες οι αγαπες...

Labels:

 
posted by zoufitsa at 10/28/2006 03:29:00 PM, |

9 Comments:

Καλησπέρα

Σε ευχαριστώ για την παρέα σου
σήμερα στη θάλασσα.

Τα ΤΑΞΊΔΙΑ ΣΟΥ είναι πολύ ωραία !

Πολύ όμορφη παρουσία στο χώρο
η ιστοσελίδα σου
είναι κόσμημα, μπράβο !

" θελω να μου χαρισεις μια νυχτα "

Πολύ όμορφα γραμμένο, τρυφερό

Άραγε αντέχουν αυτές οι αγάπες ?
Είναι ένα ερώτημα που δύσκολα
απαντάς
αν θέλεις να είσαι ειλικρινής

Όσο για μια νύχτα μπορεί
Τώρα για μια ολόκληρη Ζωή αυτό
κανείς δεν μπορεί να το πει
με σιγουριά
γιατί κανείς μας δεν ξέρει πόση
είναι αυτή η ολόκληρη Ζωή.
Αυτή είναι η αλήθεια !

Καλό σου βράδυ
Καλό ξημέρωμα
Σε ευχαριστώ για την παρέα !
Καλημερα Sailor σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια να εισαι καλα.
Λογια και σκεψεις ψυχης ειναι...
Εαν με ρωτουσες θα απαντουσα ναι αντεχουν αν κρινω απο εμενα,θεληση και αγαπη να υπαρχει ..
Καλη σου μερα η ευχαριστηση ειναι δικη μου..:)
  At 10/29/2006 02:10:00 PM Anonymous Anonymous said:
''ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ''

Να κάτι που δε πρόκειτε να ξαναβγεί ποτέ απτο δικά μου χείλη, και δε θέλω να το ξανακούσω. But thats just me. Keep walking
Kατι θα εχει συμβει για να το λες...Ελπιζω καποτε να αλλαξεις γνωμη αν οχι κρατα τις ομορφες στιγμες..
Ευχαριστω για το σχολιο σου..

καλο Ξημερωμα..
  At 10/30/2006 11:24:00 AM Anonymous Anonymous said:
Δύσκολη μέρα η χτεσινή zoyfitsa. Δε με βλέπω να αλλάζω γνώμη για το "θέλω να μου χαρίσεις μια νύχτα". Αλλα αυτό είναι μια μεγάαααλη συζήτηση... :)

Μονο μια ;
χμμμμμμμ.......στην διαθεση σου για συζητηση :)
  At 10/31/2006 06:18:00 PM Anonymous Anonymous said:
αρκεί να ξέρεις πωσ και αυτός από τον οποίο την ζητάς να σε νοιάζεται ειλικρινά
Την ζητησε συννεφακι μου και ακομα ποιο πολυ την αναζητω και εγω...
Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον να εισαι καλα ...

Καλο βραδυ να εχεις :)
  At 11/01/2006 02:17:00 PM Anonymous Anonymous said:
μακαρι να τη βρεις και ολες τις επομενες μερες να εχεις μια ζεστη αγκαλια να σε προστατευει!

να εισαι και εσυ καλα!

εγω ευχαριστω που γραφεις τοσο ομορφα και εχω τη χαρα να σε διαβαζω!

να εχεις μια πολυ ομορφη μερα!


Powered by eSnips.com