Tuesday, November 07, 2006

Σκέψεις ...πληγές....

-Πολλες φορες σκεφτομαι τι ωραια που θα ηταν να ξεφευγα απο ολα και απο ολους ομως δεν γινεται...ηρθαμε σε αυτη την ζωη για να δωσουμε...να παρουμε...ισως να ειναι περισσοτερες οι φορες που δινουμε και μαλιστα απλοχερα ομως ετσι ειναι δεν αλλαζει αυτο... -Θα θελα να μου μιλαγε στα ισια να μου πει το προβλημα τις αμφιβολιες για μενα για την ζωη το παρον και το μελλον μα δεν το κανει....Λυπαμαι που δεν μπορω να το καταφερω ειλικρινα λυπαμαι,ομως πρεπει να κοιταξω και εμενα ποσο να συνεχισω να δινω και μονο??οχι πρεπει να αλλαξει η ροτα μου και να πλευσω προς τα εκει που θα ειμαι καλα για εμενα οχι μονο για τους αλλους...

Labels:

 
posted by zoufitsa at 11/07/2006 12:58:00 PM, |

5 Comments:

Όταν εσύ είσαι ήσυχη με την συνείδησή σου,
δεν μπορείς να κάνεις τίποτα περισσότερο.

Καλημέρα Ζουφίτσα!!!
Τυψεις??δεν υπαρχει λογος να εχω συννεφακι μου ....αλλοι θα επρεπε να εχουν ....αυτοι που με πληγωσαν

καλησπερα κουκλιτσα :)
Kανένας μας δεν έρχεται
στη Ζωή για να κερδίσει
η να χάσει.
Η ζωή είναι να την ζούμε
να την απολαμβάνουμε και
να την προσφέρουμε απλόχερα
Τίποτα λιγότερο
Τίποτα περισσότερο

Καλό σου ξημέρωμα
δίκιο έχεις...
πόσο μπορείς να αντέχεις να δίνεις;;;
χωρίς ανταπόδωση, χάνει την αξία του...

καλημέρα ζουφίτσα...
Ναυτακι μου δεν υπαρχει χαμογελο αν δεν υπαρχει και μια μικρη ανταποδωση..

Γιωργο καλημερα
πραγματικα δεν αντεχεται....


Powered by eSnips.com