Sunday, February 18, 2007

Kαλημέρα σκέψη μου...

Το ξενυχτησε και παλι χθες χαμενη στον κοσμο του διαδυκτιου.

Παντα της αρεσει τα σαββατοβραδα της να κανει κατι το οποιο

Την ευχαριστει και την γεμιζει.

Τελευταια νοιωθει μια εντονη ψυχικη κουραση από πολλες

Και μικρες πληγες που διαφορα ατομα της ανοιξαν…

Φιλοι,φιλες,αγαπημενα προσωπα…

Μονο ο μικρουλης της δεν την πληγωνει,αντιθετα αυτος

Της δινει οση δυναμη και κουραγιο χρειαζεται για να μπορεσει

Να συνεχισει.

Ευτυχως ο καιρος εβαλε για λιγο τα καλα του σημερα και ετσι

Θα μπορεσει να απολαυσει λιγο την Κυριακη της.

Θα ηθελε να είναι μαζι του όμως το τελευταιο ταξιδι του

Τους εχει κρατησει αρκετο καιρο χωρια.

Όπως παντα και για όλα κανει υπομονη,δεν μπορει και να κανει αλλιως.

Υπομονη..την βαρεθηκε αυτή την λεξη.Εχει ριζωσει για τα καλα μεσα της.

Δεν την θελει άλλο πια,αλλα δεν μπορει και να της δωσει την βαλιτσα της

Στα χερια και να την στειλει στα τσακιδια από ΄κει που ηρθε.

Ισως καταφερει να περασει λιγο ομορφα σημερα…η συνεχεια θα το αποκαλυψει…

Labels:

 
posted by zoufitsa at 2/18/2007 11:23:00 AM, |

4 Comments:

Καλημέρα

Μπήκα να σου γράψω μια
καλή μέρα από καρδιάς
Γιατί και εγώ με την σκέψη μου
ήμουν συντροφιά
Κάνουμε καλή παρέα, ήμαστε καλοί
και γνώριμοι φίλοι από πολύ
παλιά, πάντοτε στα ταξίδια μου
την έπαιρνα μαζί μου
είναι ο αχώριστος σύντροφός μου.

Η υπομονή, αυτή έχει τα όριά της
όσο και μεγάλη αν έχεις υπομονή

Καλό πρωινό
Καλό πέταγμα του Αετού
φιλιά και αγάπη
Καλημερα Ναυαγε μου εχουμε κοινα φιλαρακια ειδες...
Και τα ορια εξαντλουντε και δεν αντεχετε ειμαι σιγουρη το ξερεις καλα...

Καλη Αποκρια Καλη Καθαρη Δευτερα καλο μου φιλαρακι...

Φιλια
Μην την παίρνει απο κάτω πες της...
Ολα τα στραβά θα περάσουν και θα πάνε στον αγύριστο!!!!
Τ'άκουσες?
(μαζί με εκείνη, πρέπει να τα ακούσω κι εγώ μου φαίνεται...)
Φιλιά κουκλίτσα μου
Φιλεναδιτσα και ξανα προς την δοξα τραβααα..!!


Powered by eSnips.com