Thursday, May 17, 2007

Kαι ομως ειμαι ακομα εδω....

Mερες τωρα προσπαθω να βρω μια στιγμουλα λιγο ελευθερο χρονο να ζωντανεψω λιγο την γωνιτσα μου εδώ.

Τελικα τα καταφερα…

Μου εχει λυψει αφανταστα η Μπλογκοπαρεουλα μας αλλα δυστυχως οι ρυθμοι της ζωης μας κανει να χανομαστε

Από αυτά πουυ μας ηρεμουν και μας γλυκαινουν την καθημερινοτητα μας.

Πολλες πιεσεις τελευταια και σε προσωπικο επιπεδο αλλα και επαγγελματικο,ευτυχως το πρωτο εχει στρωσει αρκετα,

Το δευτερο όμως δυστυχως η μαλλον ευτυχως (γιατι χωρις δουλεια δεν δουλευει τιποτα).

Όπως εχω ξανα αναφερει ειμαι Αισθητικος και η δουλεια μου τους καλοκαιρινους μηνες βρισκεται στο ζενιθ της.

Πολύ πολύ τρεξιμο τρελλα ωραρια εργασιας και φυσικα αν και ειμαι διπλα στην θαλασσα δεν προλαβαινω να βρεξω ουτε το δαχτυλακι μου.

Αυτά εχουμε οι εποχιακοι μπορει να τρεχουμε το Καλοκαιρακι αλλα απολαμβανουμε την ηρεμια και την μαγεια του Χειμωνα.

Χρειαζομουν και αρκετο χρονο να αποτοξινωθω από ανθρωπους και καταστασεις,από στιγμες που μου ελυπαν χανοντας ένα αγαπημενο μου προσωπο.

Δεν θελω να ξεχασω δεν θελω να αποκοψω ηθελα μονο να καταφερω να ξεπερασω την συνηθεια του να εχεις ότι ποιο ομορφο διπλα σου ….

Δυστυχως αυτή είναι η ζωη με το αλατοπιπερο της με τα καλα και τα ασχημα της,με χαμογελα και δακρυα όλα είναι εκει ….

Θα προσπαθησω οσο μπορω να μην χανομαι,όχι τιποτα άλλο θα με ξεχασετε στο τελος…χαχαχχαχα.

Τελος θα ηθελα να ζητησω μια μικρη συγνωμη που εχω χαθει ετσι,όμως που θα παει θα ερθει ο Σεπτεμβριος και όλα θα είναι καπως ποιο ηρεμα

Και θα εχω πισω τον ελευθερο χρονο μου για καποιες απολαυσεις όπως η παρεουλα εδώ.

Τα φιλια μου και την αγαπη μου σε ολους….

Labels:

 
posted by zoufitsa at 5/17/2007 10:15:00 AM, |

5 Comments:

Σας ανακάλυψα κι εγώ...
Ελπίζω η πόρτα της παρέα σας να μην είναι πολύ κλειστή ;)
Αν και τα έχετε καταφέρει, σας εύχομαι καλή επάνοδο και καλή δύναμη.
Δεν ειναι κλειστη ποτε...
Καλως ηρθες καλε μου και σε ευχαριστω για τα ζεστα σου σχολια και ευχες.

Καλημερα..:)
Nα΄μαι κι εγω απ'τα μέρη σου zoufitsa !
Eτσι είναι..μετα την τρικυμία η γαλήνη.
Κι επειδή οπως λες χωρις δουλεια δεν δουλεύει τίποτα...
Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλα τα επίπεδα. :))
Καλησπέρα

Η ζωή είναι πάντα εδώ και ξέρει
να περιμένει, όπως και οι καλοί
φίλοι.
Αυτή η γωνιά είναι πολύ
φιλόξενη και πάντα θα είναι
γεμάτη από ζωή
και πάντα θα είναι εδώ
και πάντα θα περιμένει

Καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη
αυτό το τόσο όμορφο
καλοκαιράκι.....
@ Aqua μου καλως ηρθες καλη μου,
ειναι χαρα μου να εισαι στην παρεουλα.
Ελπιζω να τα λεμε συχνα ...
καλο βραδυ.

@Καπετανιε μου καλε μου φιλε μου ελυψες αλλα παντα εισαι στην σκεψη μου και ειμαι σιγουρη το ξερεις καλα...
Φιλια και σε σενα καπετανιε μου.


Powered by eSnips.com