Tuesday, April 17, 2007

Παιζοντας με τα χρωμματα....

Μερες προσπαθω να γραψω κατι στην παραμελημενη γωνιτσα μου μα καθε φορα δεν εχω την ορεξη...Κενο.... μεγαλο το κενο και ειναι τοσο δυσκολο να καταφερω να του ξεφυγω....

Τοση θλιψη την βαρεθηκα ρε γαμωτο (θα με διαβαζει και η φιλεναδα μου και θα τα ακουσω παλι )

Γιατι να μην ειναι παντα ξαστερος ο ουρανος,γιατι να μην ειναι παντα αυτο το υπεροχο χαμογελο ζωγραφισμενο στο προσωπο της....

Προσπαθησε μεσο αλλων μεσων να μειωσει αυτη την μεγαλη αποσταση μεταξυ τους,να νοιωθει οπως οταν ειναι διπλα της...ματαιο και αυτο τιποτα δεν καταφερε παρα να ζει σε μια πλανη...Ολα ενα ονειρο που ευχεται καθε μερα να μην ξυπνουσε ποτε της και να ζουσε για παντα μεσα σε αυτο.

Πρεπει να προχωρησει ομως δεν μπορει να κανει διαφορετικα,πολλα και πολλοι εξαρτουνται απο αυτην και τις αποφασεις της....

------------

Κλεινει τα ματια και ταξιδευει κοντα του,της ανοιγει την αγκαλια του και αυτη χανεται μεσα της σαν μωρο παιδι.Ποση αγαπη...ψυχη και σωμα δικη του...Τα ματια αν και παραμενουν κλειστα τα δακρυα της ξεπηδουν σαν χειμαρροι δεν μπορει να τα ελενξει.

Η πορτα εκλεισε πισω της και εκεινος χαθηκε,ποιος ξερει ποτε θα τον ξανα δει,ποτε θα νοιωσει την ζεστη αγκαλια του και παλι,ποτε θα φορεσει και παλι το καλυτερο της χαμογελο...

(...............)

Labels: ,

 
posted by zoufitsa at 4/17/2007 05:49:00 PM, |

5 Comments:

Αχ βρε φιλεναδάκι μου...
Γιατί να είσαι συνέχεια τόσο πολύ θλιμμένο...
Κάνε λίγη υπομονή βρε κουτό, μόνο λίγη...
Ολα θα φτιάξουν ξανά προς το καλύτερο, θα το δεις...
Σε φιλώ...
Δείτε αν θέλετε, αυτό!

Σας προειδοποιώ όμως πως θα σοκαριστείτε... Φροντίστε να έχετε χρόνο στη διάθεσή σας, γιατί είμαι βέβαιη πως θα θελήσετε να διαβάσετε & τα προηγούμενα posts.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΥΣ: ΣΥΓΝΩΜΗ αν σας ψυχοπλάκωσα, μα αυτά συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας...
Ει ψιτ πατρίδα μη μου στεναχωρείσαι υπάρχουν και χειρότερα... Για δες εμένα...
Που είναι το μωρό οεο?????
:-P
Φιλάκια.
Καλημέρα

Η ζωή δεν περιμένει
δεν είναι όμως βιαστική

Εμείς το μόνο που έχουμε
να κάνουμε είναι να ζήσουμε
αυτή την ζωή χωρίς να περιμένουμε
όπως και η ζωή

Η Αρχόντισσα ζωή και η Αρχοντιά
δεν περιμένουν
Παρά μόνο ζουν αυτή την τόσο
όμορφη ζωή και μοναδική

Καλό πρωινό
@Φιλεναδα μονο που εχω εσενα μου φτανει...

@Ηλιαχτιδα μου σε ευχαριστουμε.

@Πατριδουλα μου το παλευω που θα παει...

@Καπετανιε μου ποσο δικιο εχεις..καλημερα καλε μου.


Powered by eSnips.com