Tuesday, April 03, 2007

Ασήμι μου χρυσάφι μου....

Παντα πιστευα πως υπαρχουν αληθινοι φιλοι/ες... Τα τοσα χρονια που εχω ταξιδεψει στο διαδικτυο με εκαναν να εχω αποκτησει αρκετα καλα φιλαρακια που η φιλια μας δεν παρεμεινε μονο πισω απο τις οθονες μας αλλα πηραν θεση και στην ζωη εκτος διαδικτυου....Καποιες κρατησαν καποιες χαθηκαν....καποιοι με πληγωσαν και με πονεσαν αρκετα... Και μετα απο μεγαλο χρονικο διαστημα γνωρισα μια υπεροχη ψυχη σε αυτη την μπλογκογειτονια....ενα υπεροχο πλασμα Ασημενιο που για μενα ειναι απο Χρυσαφι καθαρο ενα ακατεργαστο διαμαντι..... Μιλαω απο ψυχης και με αυτο το κειμενακι ηθελα να σου καταθεσω και απο δω την αγαπη μου και την εκτιμηση μου καρδουλα. Να σε ευχαριστησω για την υπεροχη φιλια σου,για την εκτιμηση σου και την εμπιστοσυνη σου πανω απο ολα!!! Σε ευχαριστω που με ανεχεσαι ( χεχεχε ) και σε ευχαριστω που εισαι αυτη που εισαι! Ελπιζω με την παροδο των χρονων αυτο το αρωμα φιλιας να μην χασει την μυρωδια του αλλα αντιθετα να γινει ολο και ποιο δυνατο. Να εισαι παντα καλα με τους αγαπημενους σου και την νυφουλα μου... Να προσεχεις την ψυχουλα σου γιατι ειναι σκετο χρυσαφι... Να ξερεις πως οποτε και να με χρειαστεις θα ειμαι εκει διπλα σου οποιαδηποτε στιγμη με χρειαστεις και ξερεις καλα πως το εννοω. Μια ζεστη αγκαλια και ενα φιλακι γεματα απο την αγαπη μου φιλεναδιτσα... Σε ευχαριστω για ολα....

Labels:

 
posted by zoufitsa at 4/03/2007 11:13:00 PM, |

9 Comments:

Πολύ σπάνιο πράγμα στις μέρες μας τέτοια φιλία!!! Υποκλίνομαι μπροστά της! Και σε όσους την αξίζουν!
Μακάρι κορίτσια να είστε πάντοτε αληθινές & αγαπημένες!
Φιλιά Πολλά!
  At 4/04/2007 02:38:00 AM Anonymous Anonymous said:
Εγώ σε ευχαριστώ για όλα μάτια μου...
Που μπορείς να κάνεις την μοναξιά μου να φαίνεται τόσο μακρινή...
Που μπορούμε και μοιραζόμαστε μαζί καθε τι που μας βασανίζει, που μας πονάει, που μας κάνει να γελάμε...
Ελπίζω κι εγω ειλικρινά να κρατήσει η φιλία μας και να παραμείνουμε αδελφές ψυχές...
Σε φιλώ γλυκά...
Λένε πως η φιλία είναι πιο δυνατή σχέση από τον έρωτα και μάλλον ισχύει γι'αυτό εύχομαι με όλη μου την καρδιά, αυτή σου η σχέση με τη φίλη σου πατρίδα να κρατήσει για πάντα!
Φιλιά
Καλημέρα

Το να πιστεύεις είναι
πάρα πολύ σπουδαίο σε κάνει
να νιώθεις πολύ όμορφα και
να αγαπάς όλο τον κόσμο

Καλό πρωινό

Καλή Ανάσταση
Καλό πάσχα
φιλιά και αγάπη
Τσούγκρισε και ένα αυγό
και με εμένα.....
που ξέρεις τι μπορεί να γίνει
Τι όμορφες σκέψεις ανθρώπου για άνθρωπο. Έχω κι εγώ την εντύπωση, κρίνοντας απ' έξω ότι τις αξίζει.

Καλό Πάσχα!
Hello!
Thanks for you work, very nice, and have a good weekend.
Χρόνια σου Πολλά & καλά κουκλίτσα!
Φιλιά
@Ηλιαχτιδα μου ναι σπανιο και εγω πολυ τυχερη που την εχω κοντα μου.
Σε ευχαριστω καλη μου.

@Αδελφουλα το ποσο σ'αγαπω το ξερεις...θελω μονο να εισαι καλα και να εισαι παντα χαμογελαστη και ευτυχισμενη και εγω θα ειμαι παντα μα παντα διπλα σου.

@Πατριδουλα μου σε ευχαριστω καλε μου.

@Καπετανιε μου καλημερα Χρονια πολλα το τσουγκρισα και χαιρομαι πολυ να εχω φιλαρακια σαν εσενα!!

@Ναυαγουλι μου το αξιζει πιστεψε με....καλημερα καλε μου.

@David thx a lot!

@Ηλιαχτιδα μου σε ευχαριστω γλυκεια μου να χαιρεσαι την οικογενεια σου.
  At 4/09/2007 04:38:00 PM Anonymous Anonymous said:
Χριστός Ανέστη…
Χρόνια Καλά, γεμάτα υγεία και ευτυχία…
Εύχομαι, οι προσδοκίες σου να πραγματοποιηθούν…

Και πάλι, Χρόνια Καλά…


Powered by eSnips.com