Friday, June 08, 2007

Καλημέρα αγάπη μου...

Τελευταία εχω χαθει απο ολους και απο ολα..

Λιγο η δουλεια λιγο καποιες (και παλι) ριζικες αλλαγες στην ζωη μου με εχουν κλεισει στο καβουκι μου...

Τι τραβα και αυτο το καβουκι ,ειμαι σιγουρη πως με εχει βαρεθει τοσο ωστε να θελει να κανει την υπερβαση του και να το βαλει στα ποδια.

Μου λυπει δεν μπορω να το κρυψω ,πιστευα πως θα τα καταφερω αλλα τελικα ματαιο δεν Τα καταφερα.

Στο κατω κατω γιατι να παψω να σκεπτομαι ενα ανθρωπο που με γεμισε με τοση ευτυχια και ορεξη,οχι δεν θα το κανω οπως και δεν θα παψω να ελπιζω στο γυρισμο του.Το ποτε αγνωστο αν και καπου βαθεια μεσα μου νοιωθω πως θα ειναι αρκετα συντομα...

Ταξιδευω οπως παντα μου αρεσε,με τα τραγουδια του,με τις στιγμες μας ,με αυτο το υπεροχο χαμογελο που εφερε την ανοιξη στην ζωη μου....

Καλημερα αγαπη μου οπου και να εισαι...

Καλημερα ζωη μου...

Labels:

 
posted by zoufitsa at 6/08/2007 08:46:00 AM, |

0 Comments:



Powered by eSnips.com