Friday, May 18, 2007

Χαρούμενα Γενέθλια Νυμάκι μου...

Χμμμμ……

Σκεφτομαι πώς να αρχισω το γραψιμο μου μιας και δεν μπορωνα βρω λεξεις που να είναι ισαξιες της…

Λεξεις που να φανερωνουν το μεγαλειο της ψυχουλας της,την διαμαντενια καρδουλα της…

Λενε πως αγγελοι δεν υπαρχουν,τολμω όμως να πω πως λενε ψεμματα διοτι εχω διπλα μου ένα υπεροχο

Φυλακα αγγελο-φιλη-αδελφη-μητερα…

Και αυτή η υπεροχη ψυχουλα μου σε λιγα λεπτα εχει τα γενεθλια της!!

Μεγαλωσε το κοριτσακι μου και οσο μεγαλωνει,τοσο μεγαλωνει η υπεροχη ψυχουλα της …

Πολυτιμη μου,Νυμα μου καρδουλα μου ομορφη χρονια πολλα,χρονια γλυκα και χαμογελαστα

Χρονια γεματα ροδα και καλοτυχια..

Ευχομαι η ζωουλα σου να είναι παντα ομορφη και πανω από όλα να ξεχειλιζει από υγεια .

Ευχομαι να μην σε χασω ποτε από κοντα μου ασχετα αν με βασανιζεις (εδώ γελαω το ξερεις…)

Γιατι πιστεψε με εισαι το ποιο ποιο γλυκο βασανο που εχω γνωρισει ποτε μου…

Ειμαι και θα ειμαι παντα κοντα σου για οσο η καρδια μου χτυπα για οσο η ψυχη μου παραμενει ζωντανη…

Χρονια πολλα ομορφια μου Χρονια πολλα αδερφουλα μου…

Να σε χαιρομαστε οσοι σε αγαπαμε να σε χαιρονται και αυτοι που ποτε δεν καταλαβαν ποσο υπεροχη εισαι

Και ποσο μικροι ηταν για να σε εχουν κοντα τους…

Φιλια Νυμακι μου..!!!!!

Labels:

 
posted by zoufitsa at 5/18/2007 10:54:00 PM, |
Powered by eSnips.com