Thursday, May 17, 2007

Φτάνει ως εδω...

Τελευταια εχω την αναγκη να πατησω ποδι…

Ναι καλα διαβασατε…εχω βαρεθει να ειμαι παντα το «καλο κοριτσι» για ολους,

Η «ψυχουλα» και αλλα παρομοια που με στολιζουν από φιλους,γνωστους και μη…

Βεβαια πολλες φορες το προσπαθησα μα ματαια ‘’τον αραπη τι κ’άν τον πλενεις το σαπουνι σου χαλας’’…

Πρεπει όμως …πρεπει γιατι δεν αντεχεται άλλο αυτή η παλιο κατασταση να δινεσαι να μοιραζεσαι να χαριζεσαι …

Κα στο τελος ….ενα ΤΙΠΟΤΑ ένα κενο,ένα απολυτο κενο με πολλες πληγες..

Όχι κατι πρεπει να γινει να αλλαξει αυτή η συνηθεια.

Ένα καλο γιατρικο παντως είναι η δουλεια μου,πραγματικα είναι το ελιξηριο μου.

Με κανει να ταξιδευω να δημιουργω….

Να αφηνω την ψυχη μου να δημιουργει και να με κανει να νοιωθω ομορφα και γαληνια

Κατι το οποιο αρκετοι γυρω μου,μου το εχουν στερησει….

Δεν προκειται να αλλαξω το ξερω απλα πρεπει να ενισχυσω τις αμυνες μου γιατι δεν είναι ότι καλυτερο να γινεσαι παιχνιδακι για τους αλλους.

Αυτά πρεπει να τα διαβασει και το Νυμακι μου μπας και καταφερω να την ξυπνησω λιγο και αυτην…

Φιλεναδιτσα το ξερεις ποσο σε αγαπω και δεν θελω κανεις και τιποτα να σε κανει να μου εισαι κατσουφικο ….

Λιγες σκεψεις …που θελησα να μοιραστω μαζι σας…

Καλο βραδυ ….

Labels:

 
posted by zoufitsa at 5/17/2007 09:50:00 PM, |

6 Comments:

Εισαι τυχερή που κάνεις μια δουλειά που σε γεμίζει κι εκτονωνεσαι μεσα απ'αυτήν.
Ομως δεν είναι αρκετό.
Οι άλλοι θα'ναι πάντα εκεί και θα σε περιμένουν.
Να δώσεις...να δώσεις...και να ξαναδώσεις.Και να σε πληρώσουν ,τις περισσότερς φορές μ'ενα αντίτιμο σκληρό.
Δεν μου αρέσει που το λέω ,όμως είναι η σκληρή αλήθεια.
Ισως είναι καιρός να βάλουμε όρια.
Να δίνουμε σε όποιον και όποτε εμείς θέλουμε .
Και να μην περιμένουμε τίποτα .
Μόνο την χαρα να δίνεις ,επειδή εσύ το θέλεις .
Aqua μου οντως ειμαι και νοιωθω τυχερη οχι μονο για αυτα που ανεφερες αλλα και γιατι λατρευω την δουλεια μου ειμαι ερωτευμενη με αυτη και δεν θα την αλλαζα με τπτ αλλο οσο κουραστικη ειναι οσο και επικινδυνη εαν ειναι (για λογους υγιεινης).
Μην ανησυχεις για την αληθεια οσο και αν ποναει εχω μαθει να την αποδεχομαι.Το καλυτερο ειναι να καταφερουμε να μην γινομαστε ερμαια της τυχης μας.
Σε ευχαριστω για το σχολιο σου περα για περα αληθινο...

καλο ξημερωμα κουκλα μου.
  At 5/18/2007 01:51:00 AM Anonymous Anonymous said:
Αν τα κατάλαβες καρδούλα μου αυτά που έγραψες και τα "άκουσες" κι εσύ, τότε να σαι σίγουρη πως θα τ'ακούσω κι εγω...
Σε φιλώ πολύ γλυκά και σε ευχαριστώ που είσαι κοντά μου παρόλη την πίεση που έχεις κι εσύ μέσα σου...
Την δύναμη την έχεις ήδη μέσα σου.
Αυτό καταλαβαίνει κάποιος απο το γραπτό σου που είναι πολύ δυναμικό.
"Δεν προκειται να αλλαξω το ξερω..."
και γιατί να το κάνεις;
Δεν χρειάζεται να αλλοιωθείς για να έρθουν τα καλύτερα!
Το οτι αντέχεις σε όλα όσα αντιμετωπίζεις δείχνουν θέληση και δύναμη χαρακτήρα και με αυτά τα δύο δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα... :)
  At 5/18/2007 11:35:00 AM Anonymous Anonymous said:
Εργασιοθεραπεία δεν λέγεται αυτό?

Χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους που δεν το βάζουν κάτω , δεν μένουν στάσιμοι σε καταστάσεις που τους χαλάνε την διάθεση και τη ζωή και προσπαθούν με κάθε τρόπο να ξεφύγουν και να αλλάξουν προς το καλύτερο τη ζωή τους.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία.
@ Nyma μου να τα ακουσεις ειναι απο καρδιας,οσο για το ευχαριστω να μην το ξανα πεις γιατι το οτι σαγαπω το ξερεις καλα...

@ Αντωνιε μου καλα τα λες αλλα καποια στιγμη και τα σιδερα λυγιζουν...
Σε ευχαριστω για τη "αληθεια" ειναι οτι καλυτερο μπορει να ακουσει καποιος..

@Τρελλοφαντασμενη μου καλως ηρθες στα Ταξιδακια μου...
Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογακια και για τις ζεστες ευχουλες σου.


Powered by eSnips.com