Sunday, February 18, 2007

Πυραμίδας συνέχεια…

Ο καλος μου Ναυαγος με παροτρεινε να ανοιξω το σεντουκι με τις αποκαλυψεις…

Περαστε ας αρχισουμε…

Με βαφτισαν Μαρια δεν το ζητησα αλλα τελικα μου αρεσε.

Εχω μια οικογενεια που λατρευω τα παντα της αδελφια γονεις ανηψια μα με πολυ αδυναμια στην μητερα μου που εδω και μερικα χρονια ειναι στην γειτονια των αγγελων.

Σπουδασα ξανα σπουδασα,τι σπουδασα καλο ερωτημα…..

Σχολη τουριστικων επαγ/ων.Αρκετα χρονια εργαστηκα ως chef πως το βρισκετε..

Aποκτησα μια υπεροχη οικογενεια και ένα λατρεμμενο γιο που με κανει ότι θελει..

Επαγγελματικα πλεον ασχολουμαι μονο με το καποτε χομπι μου την Αισθητικη και τον καλωπισμο.Τελικα όταν καταφερεις το χομπι να το δεις ως επαγγελμα το απολαμβανεις και ναι λατρευω την δουλεια μου με κανει και νοιωθω υπεροχα.

Χρονια στο πλανητη διαδυκτιο κατι σε στυλ παλιας καραβανας όπως με αποκαλουν

Εχω κανει υπεροχα φιλαρακια μεσα από αυτην την οθονη και δεν τα αλλαζω με τιποτα.

Εχω αδυναμιες πολλες και αρκετες από αυτές τα θεωρω παθη, εχω παθος με το γιο μου παθος με τον ερωτα,παθος με το τσιγαρο,παθος με την δουλεια μου…καλο η κακο ετσι ειμαι….

Λατρευω τα ζωα αλλα το τρεξιμο και οι ρυθμοι της ζωης μου δεν μου αφηνουν και πολλα περιθωρια,ετσι αυτά τα χρονια εχω ένα καταπληκτικο σκυλακι την Moly.

Είναι η αδυναμια μου και την εχω σαν παιδι μου.

Μάρεσουν τα ταξιδια οι περιπατοι η θαλασσα…

Γνωστοι πολλοι φιλαρακια ελαχιστα μετρημενα στα δαχτυλα του ενός χεριου.

Ειμαι ευαισθητη κλαψιαρα,προσπαθω να φαινομαι δυνατη μα στην ουσια ειμαι το αντιθετο,(αμυνες ο καλυτερος συντροφος μου).

Καλα σταματω σας κουρασα το ξερω.

Στο καλεσμα θα προσκαλεσω (στο blog τους):

Ashmenia

Tον e-brother Narayan

Θεία Λένα

Τον Σιγμα Ταφ

Την καλη μου Fibi

Labels:

 
posted by zoufitsa at 2/18/2007 12:33:00 PM, |

10 Comments:

Φιλεναδάκι...
Είσαι ένα λαμπερό και ανεκτίμητο διαμαντάκι...
Τυχεροί οι άνθρωποι που σε έχουν στην ζωή τους και μαζί με αυτούς κι εγώ...έστω και διαδικτυακά...
Σμμμμμοοουυυυττττςςςςςς!!!!!!!!!!
Μια σκετη γλυκα δηλαδη:)...Δεν περιμενα ομως τιποτα αλλο απο εσενα!Σε δειχνουν τα κειμενα σου...!Φανερωνεσαι ουτως η αλλως:)

φιλακια:*
Ασημενια μου χρυση μου καρδουλα η τυχερη ειμαι εγω.....
Ισως ενα απο τα ωραιοτερα που μου ετυχε στην αρχη της νεας χρονιας...

Μακιααααααααα!!!

Ανατολη μου εισαι τοσο γλυκεια..σε ευχαριστω κουκλιτσα μου.
Καλώς σε βρήκα ζουφίτσα!
Πολλά-πολλά φιλιά!
Kαλως ηρθες Αν λου μου στην γωνιτσα μου φιλιααααα!!!
Κ'ολλησα και έγινα σχεδόν αυτοκόλλητη με αυτά που διαβάζω..
και σκυλάκι
και σέφ
και λατρεία στη μαμά

είσαι το κάτι άλλο.
Mαρινακι καλως ηρθες κουκλα μου σε ευχαριστω για τα καλα και ζεστα σου λογακια..
Αυτή η πυραμίδα ήταν ευκαιρία να γνωρίσουμε και άλλο κόσμο... Χαίρω πολύ, λοιπόν!
  At 2/22/2007 03:37:00 PM Anonymous Anonymous said:
Το μπαλάκι μου το πέταξαν ήδη άλλοι 2...και τόπιασα.
Σε βρίσκω πάρα πολύ καλά. Και πολύ μέσα στα πράγματα. Πρέπει να ζείς με πολυ αγάπη απο τον περίγυρό σου, εξ ού και τα σκυλιά.. (οι σκύλοι ξέρουν που να πάνε για αγάπη και ωραίο φαγητό)
Just keep being YOU
Kλέαρχε μου εχεις δικιο...

Καλως ηρθες απο την πολυ αγαπημενη μου Σαντορινη.. :)

Θεία Λενα μου καλως ηρθες τιμη μου να αφηνεις τα λογακια σου στην γωνιτσα μου.
Αγαπη...χμ...ισως γιατι εχω μαθει να την χαριζω απλοχερα...
Προσπαθω δεν θελω να αλλαξω ασχετα αν με ταλαιπωρω...

καλο βραδυ τα φιλια μου.


Powered by eSnips.com