Tuesday, February 20, 2007

Σκέψεις ..μοναξιάς...

Αυτη η ψυχρα...εχει γινει τοσο παγερη..

ατελειωτες νυχτες μοναξιας και απολυτης ησυχιας.

Ξημερωνει…βραδιαζει….και παλι τα ιδια…

Βαρετες σκεψεις χωρις ουσια…

Ισως μια βολτα στην παραλια καταφερει να ξεκολησει

τις σκεψεις της από αυτό το σκοτεινο και στεναχωρο μυαλο της…..

Μερικες φορες καποιες ξαφνικες ηλιαχτιδες ξεπροβαλουν…

Μα είναι τοσο αδυναμες ώστε να καταφερουν να εξαφανισουν

το σκοταδι γυρω της….

Χρειαζεται κατι πολύ δυνατο να την κανει να σηκωσει το βλεμμα ψηλα…

Και επιτελους να νοιωσει…

να δει…

πως υπαρχει αρκετο φως

πισω από αυτό

το ατελειωτο σκοταδι

που εχει αφησει να την μαραινει….

αχ...μανουλα μου...να ξερες ποσο μου λυπεις αυτες τις στιγμες...

Labels:

 
posted by zoufitsa at 2/20/2007 08:32:00 PM, |

7 Comments:

Εμενα η μανουλα μου ειναι στην ζωη ζουφιτσα ομως σε καταλαβαινω ως ενα σημειο επειδη και εμενα μου λειπει αφορητα πολλες φορες:(
(((((((((zoyfitsa)))))))))))))
(σου έστειλα μια μεγάααλη αγκαλιά)
Ανατολη μου να της λες συνεχεια ποσο την αγαπας...:):)

An lu μου την χρειαζομαι..σε ευχαριστω γλυκεια μου.
Αχ βρε φιλενάδα μου...
Να'ξερες πόσο σε καταλαβαίνω...
Να΄ξερες πόσες φορές έχω πάει στην θάλασσα, έχω κλάψει μπροστά της, έχω κοιτάξει τον ουρανό κι έχω ψάξει τον πατερούλη μου...
Μου λείπει κι εμένα πάρα πολύ...Το χάδι του, η αγκαλιά του, μια κουβέντα του...
Ελπίζω να είναι καλά εκεί πάνω και ο μπαμπάς μου και η μαμά σου και να μας καμαρώνουν...
Καλημέρα

Είναι μεγάλη εξάρτηση
η Μητέρα, η Μάννα

Η αγάπη της Μάννας είναι
μοναδική και παντοτεινή

καλό σου πρωινό
φιλιά και αγάπη
αργεί αλλά θα έρθει αυτό το κάτι άλλο και η μητέρα θα ρίξει ένα χαμόγελο απο την γωνίτσα που σε βλέπει και θα χαρεί που η ευχή της είναι πάντα μαζί σου, καλό μεσημέρι!
@Φιλεναδιτσα μου σιγουρα ειναι καλα και φροντιζουν για εμας...
Σου ειπα σημερα ποσο υπεροχος ανθρωπος εισαι??

Μακια κουκλιτσα.

@καπετανιε μου καλησπερα καλε μου
ετσι οπως τα λες ειναι...

Φιλια καλο μου φιλαρακι.

@Μελομενε μου μακαρι να βγεις αληθινος καλε μου..
Οσο για την μητερα μου την αισθανομαι απλα μου λυπει το χαδι της και η υπεροχη αγκαλια της.

Τα φιλια μου.


Powered by eSnips.com