Wednesday, February 28, 2007

Αγγελε της καρδιάς μου....

Προσπαθω να σε νοιωσω μα φευγεις μακρια μου εσυ γλυκε αγγελε της καρδιας μου Θελω να νοιωσω το αγγιγμα σου το απαλο σου χαδι μα παλι εσυ φευγεις μακρια μου.... Τωρα και εγω θελω να κλειστω και να χαθω να παψω ποια να σε ποθω μα οσο και να το θελω η σκεψη μου σε σενα τριγυρνα........ Τωρα και εγω τα ματια θα κλεισω και καρτερω στα ονειρα μου να σε δω εστω και για λιγο και ας με δακρυα στα ματια μου ξυπνησω εγω για σε θα καρτερω.....

Labels:

 
posted by zoufitsa at 2/28/2007 03:49:00 PM, |

11 Comments:

Κι αντάρτης να γενεί κανείς, του έρωτα δε γλυτώνει, για δεν τόνε θωρεί ποτέ την ώρα που ξαμώνει...
Ξαμώνει=πλησιάζει...

Τα σέβη μου Ζουφίτσα...
Ποσο δικιο εχεις πατριδουλα μου..!!!
Πιστευω την μεταφραση την εβαλες για τους μη Κρητικους εεεε!!!
Γιαντα εγω δεν θελω μεταφρασεις..:):)

καλο ξημερωμα φιλαρακι..
Καλημερα και καλο μηνα:)

Αχ αυτη η αναμονη...να καρτερεις με υπομονη και τελικα....

Ελπιζω να ερχετε στο τελος...Γιατι ξερω και πολυ κοσμο που περιμενει και τελικα δεν ερχεται κανεις:(
ΑΑΑΑΑΑΑ Ζουφίτσα δεν ήξερα ότι είσαι Κρητικοπούλα...
Τώρα είσαι δυο φορές μες την καρδιά μου :))))))
Καλημέρα

Η αλήθεια είναι ότι έτσι
γίνεται πάντα, σχεδόν πάντα
έτσι νιώθουμε για αυτό που περιμένουμε
για αυτό που ελπίζουμαι
να έρθει

Τώρα αν δεν έρθει
δεν πειράζει
Πάμε για άλλα
είναι απλό

Καλό πρωινό
Καλό μήνα
@Ανατολη μου θα ερθει που θα παει...δεν ξερει για ποσο αλλα θα ερθει...

Καλημερα καλο μηνα γλυκεια μου

@Πατριδουλα στο ειχα γραψει σε καποιο ποστ μου στο μπλογκ σου μαλλον δεν θα το προσεξες..

Καλημερα κ καλο μηνα να εχεις καλε μου.

@Καπετανιε μου καμια φορα ποναει πολυ και ειναι δυσκολο να ανοιξεις νεα σελιδα...

Καλημερα καλο μηνα καλε μου Καπετανιε.
Ευαισθητούλι φιλεναδάκι μου...
Αγκαλίτσα...
zoufitsa έχεις δίκιο μου το είχες πει του κουζουλού.. και τώρα πε μου πώς εγώ συγγνώμη να ζητήσω και που δεν το'χα δει πιο πριν για να σου απαντήσω???? :-))))

καλό μήνα όλο το μήνα...
@Φιλεναδιτσα ετσι ετσι αγκαλιτσα και προδερμ...χιχιχιχιχι...

Καλημερααα ομορφουλα

@Πατριδουλα μου δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη για αυτο...
Διεκρινα χαμογελακι οποτε τι καλυτερο σημαδι μεταμελειας??
χαχαχα..

Καλημερα καλε μου..
Aπλά να καταθέσω κι εγώ μια αληθινά εγκάρδια ευχή: Να είστε πολύ σύντομα πάλι αγκαλιά!!!
Φιλιά
Καλησπερα Ηλιαχτιδα μου σε ευχαριστω πολυ καλη μου.

Καλως ηρθες στην γωνιτσα..


Powered by eSnips.com