Friday, March 02, 2007

Όχι στην θανάτωση Δελφινιών-Φάλαινας...

Τελευταια βλεπουμε πως το παρανομο κυνηγι και η θανατωση Δελφινιου και φαλαινας εχει παρει τεραστιες διαστασεις. Μπορουμε ολοι μαζι να το αλλαξουμε... Οποιος αντεχει και το τονιζω!ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΧΕΙ και μονο ας δει το παρακατω βιντεο

Dolphin massacre in Japan

Και ας υπογραψουμε ολοι μαζι την παρακατω διαμαρτυρια..!!

Stop the dolphin and whale killings in Taiji

Και οπως ειπε ο καλος μου Αγγελος....

ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ... ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ...

ΤΩΡΑ !!!

Labels:

 
posted by zoufitsa at 3/02/2007 04:11:00 PM, |

4 Comments:

Φρικτο!!!!!!

Δεν υπαρχουν χειρωτερα λογια να πει κανεις δεν ξερω!!!!

Οχι βεβαια στην θανατωση και υπογραφουμε και για τους δικους μας ανθρωπους!!!;)
Καλημέρα

Καλό πρωινό
λίγο πριν την καταστροφή

Έχω υπογράψει πριν καιρό
και έχω στείλει το μύνημα
σε όσους μπόρεσα

Να είσαι καλά
Ό,τι χειρότερο υπάρχει και πάντα με θωμώνει είναι να βλέπω τέτοιου είδους βία... Βία στη φύση και όλα να κατασπαράζονται από την κοιλιοδουλεία...
Το μαράζι μου είναι να δω ένα δελφίνι να με συντροφεύει στα ταξίδια μου στην Κρήτη...Δεν έχω δει ακόμα όσο κι αν περιμένω στο πλοίο κάθε φορά που πάω...
Με πόνεσε το βίντεο άλλη μια φορά αλλά μην πέσει στα χέρια μου κανείς που θα κακομεταχειριστεί δελφίνι ή οποιοδήποτε άλλο ζωάκι....
Φιλιά πατρίδα...
@ Ανατολη μου σε ευχαριστω γλυκεια μου..!!!

@Καπετανιε μου χαιρομαι που ολοι προσπαθουμε για ενα καλυτερο αυριο και ευτυχως δεν ειμαστε λιγοι!!

Καλο Ξημερωμα.

@Πατριδουλα μου το νοιωθω το μαραζι σου γιατι και εγω ποτε δεν καταφερα να δω ενα στα ταξιδια μου στην πατριδα αλλα το εζησα σε ενα ταξιδι μου προς Ροδο..ηταν υπεροχο και γουρικο περασα αξεχαστες στιγμες στο ομορφο αυτο νησι..

Ευχομαι ο αγωνας μας να εχει καποιο αποτελεσμα..

καλο ξημερωμα καλε μου.


Powered by eSnips.com