Thursday, March 08, 2007

Στιγμές…(Μέρος Πρώτο)

Κάθε μερα που περνα εχει την ιδια και μεγαλυτερη αγωνια να τον νοιωσει διπλα της.

Της λειπει ακομα και όταν είναι διπλα της…

Θελει την ψυχη του,θελει την καρδια του,τον θελει ολοτελα δικο της!!!

Δεν πιστεψε ποτε της πως θα μπορουσε να αγαπησει τοσο δυνατα και να αγαπηθει το ιδιο…Όμως ναι το ονειρο πηρε σαρκα και οστα και το ονειρικο της ταξιδι μαζι του ειχε αρχη μα γνωριζε καλα και το τελος που πλησιαζε και αυτό την λυγιζε μερα με την μερα.

Άλλο ένα βραδυ στην αγκαλια του χαμενη σε ένα ταξιδι γεματο παθος ερωτα χαμογελα και ευχαριστες ηδονικες στιγμες…

Περιμενε εκεινο το σαββατοκυριακο τους με τοση λαχταρα που λες και ειχε κερδισει ολο το χρυσαφι του κοσμου…

Απολαυσε το μπανιο της φρεσκαριστικε και περιμενε να ερθει στην γωνιτσα τους να χαθουν στο ονειρο του ερωτα τους.Το ηθελε και εκεινος τοσο πολύ…

Το κουδουνι χτυπησε και τα ματια της αστραψαν από ευτυχια,ανοιγοντας την πορτα αντικρυσε το ονειρο της με μια αγκαλια τριανταφυλλα,κοκκινα το χρωμα που λατρευε εκεινη.Ενα αμοιβαιο χαμογελο συνοδεψε το γλυκοπιοτο φιλι τους από δυο ζευγαρια σαρκωδη χειλια γεματα παθος και ποθο που ετρεφαν ο ενας για τον άλλο.

Δεν ειχε περασει ουτε ένα εικοσιτετραωρο από την τελευταια τους συνατηση μα ηταν λες και περασαν μερες.

Ειχε ηδη ετοιμασει την ατμοσφαιρα με μικρα χρωματιστα κερια διασπαρτα παντου και ένα μπουκαλι κρασι να μεθυσει τον ερωτα τους με την συνοδεια της αγαπημενης τους μουσικης.Την ειχε φυλακισει μεσα στην αγκαλια του ολη την νυχτα και ηταν σαν την βασιλοπουλα του παραμυθιου..

Labels:

 
posted by zoufitsa at 3/08/2007 04:30:00 PM, |

17 Comments:

Αχ...
Και πως μ'αρέσουν αυτές οι στιγμές φιλεναδάκι μου...
Αντε άντε, ανυπομονώ για την συνέχειά τους!!!!
(Πως τα καταφέρνεις ας ήξερα και είναι λες και το ζω, ενώ απλά το διαβάζω...
Ταλεντάρα μου εσύ!!!!!
Έτσι πατρίδα.. Η πάθος ή τίποτα.. Ή όλα ή τίποτα... Ή απόλυτα ή τίποτα...
Να ζήσεις ζουφίτσα με το γνήσιο Κρητικό σου αίμα...
Περιμένω τη συνέχεια...
Φιλάκια...
Αυτές οι στιγμές αγωνίας - λαχτάρας - ευτυχίας - ονείρου...είναι που κάνουν την ζωή μας παραμυθένια (το πόσο θα κρατήσουν δεν έχει σημασία, όσο μπορούν, αρκεί που είχες την πολυτέλεια να το ζήσεις)
Καλημέρα!!!
@Φιλεναδιτσα μουυυυυυυ!!!
Ταλενταρα δεν ειμαι απλα μια πτωχη καρδουλα που αγαπα...

Καλημερα ομορφια μου.

@Πατριδουλα μου δινει τα παντα ακομα και την ψυχη της οποιο και να ειναι το τιμημα..
Η συνεχεια λειαν συντομα...

Φιλια καλε μου.

@ Ελενακι μου ναι αυτο ειναι το ποιο πολυτιμο να τις ζησεις...

καλημερα κουκλα μου.
Xαρηκα που εχει και συνεχεια...Τι ωραια που ειναι να μπορεις να νιωθεις ολα αυτα που μπορει βεβαια να σου φαινονται δυασαρεστα αλλα αμα δεν τα εχεις καθολου δεν εχει νοημα η ζωη σου:)

Αντε γρηγορα το επομενο;)
Καλησπέρα

Μα μήπως η ζωή πολλές
φορές δεν μοιάζει με όμορφο
παραμύθι

Να είσαι καλά

καλό βράδυ
@Ανατολη μου καλημερα εχεις δικιο χωρις αυτα η ζωη δεν εχει την σπιρταδα της...Συντομα η συνεχεια..

καλο σ/κ γλυκεια μου.

@Καπετανιε μου οντως απο μονη της ειναι σκετο παραμυθι..

καλημερα καλε μου.
Μαγικά αληθινό, έντονα μαγικό, γοητευτικά έντονο, αληθινά γοητευτικό!!!
Να το ζήσεις για όσο πάει!
Φιλιά
Hλιαχτιδα μου το ζω γλυκεια μου οσο μπορω ποιο πολυ...!!!

φιλια κουκλα μου.
Παραμυθένιο μου φαίνεται!
Τυχερή που θα είσαι...
Ασκαρδαμυκτί ευτυχως που εχουμε και τις παραμυθενιες μας στιγμες και ζουμε μεσα απο και με αυτες...

σε ευχαριστω καλη σου μερα.
αυτές οι στιγμές είναι μοναδικές και δεν ξανάρχονται!
να τις ζείς όσο πιο έντονα μπορείς...
καλή συνέχεια!
καλή σου και όμορφη βδομάδα
Μελωμενε μου ειναι ....σε ευχαριστω καλε μου.

καλη εβδομαδα και σε σενα.
Ένα ακόμα ταξίδι για τα συναιθήματα του αναγνώστη.
ΣιγμαΤαφ καλησπερα ...ελπιζω να σου αρεσε το ταξιδι...
  At 3/13/2007 09:56:00 PM Anonymous Anonymous said:
Στιγμές...
Όμορφες στιγμές!Να τις κυνηγάς και να τις χαίρεσαι, στο εύχομαι.
Μιρκακι μου σε ευχαριστω γλυκεια μου...ειναι στιγμες υπεροχα μοναδικες...


Powered by eSnips.com