Saturday, June 09, 2007

Το ταλιμπανάκι μου...

Σας εχω πει για την ζωη μου??για την πηγη της ζωης μου??
Εχω πει λιγα,καιρος να πω περισσοτερα..!!
Αυτη η πηγη ζωης ειναι το μικρο μου ταλιμπανακι (ετσι τον φωναζω απο την ημερα που αρχισε να περπατα..)
Ενας αγγελος που μου εκανε την τιμη να γινω η μητερα του..
Καποτε μια σοφη κυρια μου ειχε πει:
‘’Tα παιδια διαλεγουν απο ποιους θα γεννηθουν..’’
Ε ναι ειναι τιμη μου να εχω το γιο μου..!!
Η ζωη μου αλλαξε τοσο μετα την γεννηση του.Τον αλλο μηνα κλεινει τα 6 του χρονια το αστερακι μου.Το αντρακι μου μεγαλωνει και καθε μερα που παιρνα ρουφω στην κυριολεξια τα παντα του.Καρπος μεγαλου ερωτα που ακομα καλα κρατει ασχετα τις δυσκολιες και τα διαφορα προβληματα που τον εχουν μαστιγωσει..
Απειρες οι φορες που καθομαι σαν χαζο και τον παρακολουθω,καθε τοσο τον βλεπω να ψηλωνει να μεταμορφωνεται σε ενα υπεροχο μελαχρινο αντρακι...
Το Νυμακι μου μπορει να καθεται με τις ωρες μοναχα να ακουει την φωνουλα του και δακρυζω απο την αγαπη της για ολους μας..!!
Δεν θα μπορουσα να φαναστω την ζωη μου χωρις τον αγγελο μου,ηταν τοσο αδεια τοσο αχρωμη..Ειναι πραγματικα ενα τοσο καλο και ησυχο πλασματακι...
Την επομενη σχολικη χρονια θα παει στην πρωτη ταξη δημοτικου,απιστευτο μου φαινεται πως μεγαλωσε ετσι...
Θα χαρει το καλοκαιρι του θα γινει παλι ποιο μαυρος και απο τους μαυρους..Αμετρητες οι φορες να με αγκαλιαζει,να με χαΐδευει με το τρυφερο χερακι του...’’Σ’αγαπαω μανουλα μου..’’και τα ματακια του γυαλιζουν απο αγαπη και ευτυχια....
Μακαρι να ηταν εδω και η μανουλα μου να χαιροταν το εγγονακι της...
Οταν εμαθε πως ημουν εγκυος ειχε τρελλαθει απο την χαρα της...ευτυχως προλαβε να το δει να το χαρει ως τους δεκα επτα μηνες του...
Και εγω με την σειρα μου φροντιζω να μην ξεχνα την γιαγια Αννέτα , για εκεινον ειν αι ενα αστερακι εκει ψηλα που ειναι παντα διπλα του και τον προσεχει,ειδικα την νυχτα να φωτιζει το σκοταδι για να μην φοβαται....

Labels:

 
posted by zoufitsa at 6/09/2007 09:29:00 AM, |

13 Comments:

Βασικά Καλησπέρα! Μιλάμε μόλις είδα αυτή την φατσούλα και ειδικά μόλις διάβασα την λέξη ΤΑΛΙΜΠΑΝΑΚΙ έλιωσα στο γέλιο!!! Να το χαίρεσαι να είναι υγειες!!! και να το δεις οπως επιθυμεις ....
Δεν υπάρχει ομορφότερο και γλυκύτερο πράγμα από το να ακούει κανείς μια μάνα να μιλάει για το παιδί της ή τα παιδιά της...
Υπέχοχη αίσθηση!
Καλησπέρα πατρίδα.
Χαζομανούλα γλυκιά εσύ...
Μα είναι να μην χαζέψεις με αυτήν την φατσούλα??
Όχι πες μου, γίνεται??????
Να το χαίρεσαι το Ταλιμπανάκι σου φιλεναδάκι μου και να σε χαίρεται κι αυτό...
Να μου το προσέχεις, γιατί σε λίγα χρόνια ξέρεις ε?
Έχει να φάει μεγάλη προίκα....χιχιχι!
Σε φιλώ ματάκια μου κι εσένα και το αγγελολουλουδάκι μας...
@ Lockheart σε ευχαριστω καλε μου για τις ευχες σου και τα ζεστα σου λογακια.
καλως ηρθες.

@Πατριδουλα μου σε ευχαριστω πολυ πολυ για την υπεροχη καρδια σου...
Καλησπερα καλε μου.

@Νυμακι μου συμπεθερουλα μου να σου στειλω και αλλες για το βιογραφικο η περασαμε το Τεστ ???
χαχαχχαχαχαχ



σμουατςςςςςςς ομορφια μου.


Α να σου πω χαζομαμα εισαι και φαινεσαι!!!
(παραλιγο να το ξεχασω...)
Καλό σου απόγευμα

Είναι όλη η ομορφιά
και η πραγματικότητα της ζωής
Ότι ποιό όμορφο μας έχει
δώσει απλόχερα ο δημιουργός

Καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη
Καλοκαιρινά
να χαιρεσαι το αγγελουδι σου καλη μου!
Nα σου ζήσει!!!

Αν και δεν έχω γίνει μάνα ακόμη, πιστεύω ατι θα γίνω πιο χαζομαμά κι απο σένα...

Φιλιά
  At 6/13/2007 09:19:00 AM Anonymous Anonymous said:
Χάρηκα που διάβασα αυτο το Post ...το παλικαράκι σου είναι σκέτη ομορφιά , ένας γλυκός μικρός άντρας ...σου εύχομαι να τον καμαρώσεις όπως έχεις ονειρευτεί κοπέλα μου και να ξεπεράσει κάθε προσδοκία σου ...

Εσύ κυρά συμπεθέρα Ασημένια βλέπω καπαρώνεις δεξιά κι αριστερά γαμπρούς...λοιπόν προτίνω ο γιος της Ζουφίτσας και ο δικός μου να μονομαχήσουν με ...νεροπίστολα για τα μάτια της σοκολατο-νεράιδας χιχιχι

Φιλάκια και στις δύο!
@ Καπετανιε μου σε ευχαριστω πολυ.!!

@ Ελενακι μου να εισαι καλα γλυκεια μου..!!

@Φιβι μου στο ευχομαι ολοψυχα καλη μου.

@ ΤρελοΦαντασμενη μου σε ευχαριστω πολυ για τα ζεστα λογακια και τις ευχουλες σου.

Οσο για την Συμπεθερα μας προτεινω να τιμωρηθει μιας και ψαχνει για προικες και οχι για προσοντα,,,!!!


χαχαχαχχααα
Να το χαίρεσαι!!!
να τον καμαρώνεις και να σε καμαρώνει γιατί είναι αμοιβαία η επιλογή (διαφωνώ με την σοφή κυρία)!
να τον χαίρεσαι και να του αφιερώνεις πάντα τον χρόνο που του χρειάζεται!!!
καλημέρα σου
Καλεεε τι γλυκα ειναι αυτη!!!!

:)

Να σου ζησει!!
@Κλεαρχε μου σε ευχαριστω!!

@Μελομενε σε ευχαριστω καλε μου για τα καλα σου λογια και να εισαι σιγουρα ειναι ποιο πανω απο ολα και ολους ο μικρος μου.

@Καντυ μου σε ευχαριστω!!


Powered by eSnips.com