Thursday, September 06, 2007

Καλό Φθινόπωρο...

Σχεδον τελειωσε και αυτο το καλοκαιρι... Δεν μπορω να πω οτι ηταν απο τα ωραιοτερα, αλλα δεν μπορει και κανεις να κανει κατι για αυτο. Πολυ δουλεια καθολου ελευθερος χρονος και πολλα ασχημα συμβαντα. Ενας αδελφικος φιλος ταξιδεψε για νεα ζωη...οι φωτιες...ο πολιτισμος μας... Ποσο γρηγορα ποσο απροσμενα μπορουν να συμβουν σε μερικα δεκατα του δευτερολεπτου..!! Συντομα θα εχω πολυ περισσοτερο ελευθερο χρονο μιας και αρχιζει η ηρεμια στην δουλεια. Μου ελυψε η γειτονια μας.. Καλημερα σε ολους..

Labels:

 
posted by zoufitsa at 9/06/2007 08:24:00 AM, |

5 Comments:

Καλημέρα, καλώς όρισες και καλή επάνοδο!
Κράτα τα όμορφα απο το καλοκαίρι για να σε βοηθήσουν να αντέξεις τον όποιο "χειμώνα"
Καλή δύναμη ;)
εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε!
όλοι περάσαμε δύσκολες μέρες και προσπαθούμε να συνέλθουμε!
καλό σου φθινόπωρο
Καλό φθινόπωρο και σε σένα!
  At 9/13/2007 08:55:00 AM Anonymous Anonymous said:
Ναι, με ακούτε;
Μια καλησπέρα ήθελα να πω και να σας ενημερώσω για κάτι....
Το νου σας τώρα που θα έχετε ελεύθερο χρόνο, γιατί σας απειλώ οτι θα σας πρήξω (πάλι)!
Καλημέρα κοπελιά!!!
@ Aντωνιε μου καλως σας ματα ξανα βρηκα,μου ελυψε πολυ η παρεουλα και ελπιζω να τα λεμε πλεον ποιο συχνα..
Σε ευχαριστω καλε μου.

@ Μελομενε μου καλο Φθινοπωρο να εχουμε καλε μου φιλε.

@ Κλεαρχε μου σε ευχαριστω πολυ!!

@ Σταλαγματια μου καλως ηρθες..
Αυτο το πρηξιμο ομολογω πως ειναι αρκετα ευχαριστο χεχεχεχε!!!

Καλημερα κουκλα μου.


Powered by eSnips.com