Monday, September 24, 2007

Σε ευχαριστώ...

Πολλες μερες τωρα θελω να αφιερωσω ενα ποστακι σε μια ψυχουλα ,επιτελους σημερα τα καταφερα.

Θελω να σου πως με εκανες και εχω νοιωσει μια τεραστια ανακουφιση διοτι ποτε στο παρελθον δεν θελησα να πω κατι εναντιον σου...

Ουτε καν σαν σκεψη δεν περασε απο το μυαλο μου.

Δεν σου κρυβω πως ειχα πληγωθει παρα μα παρα πολυ απο την κινηση σου να απομακρυνθεις απο κοντα μου ομως δεν μπορω να σου κρατησω κακιες διοτι ουτε το αξιζεις αλλα δεν ειναι και του χαρακτηρα μου.

Ειμαι σιγουρη πως θα ειμαστε καλυτερα και απο πρωτα αρκει να υπαρχει ορεξη.

Αυτο που με κανει ποιο πολυ χαρουμενη απο ολα ειναι η ευτυχια σου που τοσο μα τοσο πολυ την αξιζεις....

Και ενα δευτερο ειναι πως πιστεψες σε μενα εστω και κατοπιν εορτης που λεμε....ομως.....καλλιο αργα παρα ποτε..!!!

Οπου και να βρισκεσαι οτι και αν κανεις σου ευχομαι την μεγαλυτερη ευτυχια με πολυ υγεια πανω απο ολα καρδια μου....

Σε ευχαριστω....

Labels:

 
posted by zoufitsa at 9/24/2007 02:47:00 PM, |

0 Comments:



Powered by eSnips.com